NA STIKU OB VSTOPU V JESEN Z INOVACIJAMI NA PODROČJU TURIZMA

V prvem jesenskem tednu so na STIKU zopet organizirali konferenco na področju lokalnega turizma, ki je bila namenjena tako različnim turističnim ponudnikom, odjemalcem, kot zainteresirani javnosti. Letošnja rdeča nit je bila tako kot lansko leto pomoč vsem lokalnim ponudnikom na področju turizma, da le ti svoje kapacitete, kulinarične izdelke in turistične ideje lažje lansirajo na trg.

Za lažje komuniciranje stisni #MYLAŠKO

V lanskem letu so se na STIKU Laško predstavili z novo komunikacijsko platformo #MYLAŠKO preko katere so lokalno javnost vzpodbudili k uporabi t.i. ključnika, s katerim ime Laško predvsem na družabnih omrežjih ponesejo v svet. Če je v lanskem letu uporaba ključnika z angleško predlogo »MY«, torej »MOJ« dvignila kar nekaj prahu, so v letošnjem letu preko grafov, ki so prikazovali obiske spletne strani, Google oglaševanja ter uporabe Facebooka in Instagrama dokazali, da so preko plačanih oglasov ime našega mesta med tujimi in domačimi uporabniki pospešili za več kot 70 odstotkov. Novost letošnjega leta so prenovljena spletna stran, blog, na katerem lahko berete o osebnih zgodbah Laškega ter Intramreža. Slednja bo omogočala vsem njenim uporabnikom lažje lansiranje svojih kapacitet, dogodkov in kulinarične ponudbe za vse, ki obiskujejo spletno stran, kar za vse ponudnike storitev v občini laško pomeni zastonj reklamiranje.

Novo doživetje v Laškem s »pivocvetnim« potepom ali spoznajte »HONEYBREW TOUR«

V STIKU ne počivajo z inovacijami in novostmi na področju doživljajev. V letošnjem letu so se na konferenci predstavili s popolnoma novo znamko doživljajskega turizma, ki so jo razvili v sodelovanju z agencijo Nea Culpa s katero bodo kandidirali na STO za izbor za 5 zvezdično doživetje. Pivocvetni potep, ali angleško Honeybrew tour je tura z aktivno udeležbo in animacijo gostov, ki povezuje najboljše, najbolj avtentično v ponudbi Laškega na inovativen način.

Ste že okusili Laško?

V sodelovanju z  Občino Laško so na STIKU že v lanskem letu pričeli z razvojem znamke Okusiti Laško, kjer so s pozivanjem vseh ponudnikov z lokalnega okolja pripravili enovit načrt kulinarike preko katerega bodo preko znamke turistom in odjemalcem predstavili kvaliteto kulinarike z domačega okolja. Edina Memić je tako predstavila celovito znamko s prenovljenim logotipom in ponudniki, ki si jih lahko ogledate tudi pod rubriko Okusi Laško na STIKovi spletni strani.

Kmetija Slapšak

Tako kot v lanskem letu pa so tudi v letošnjem letu predstavili primer dobre prakse. Tokrat je svoje izkušnje na področju turizma predstavil Jernej Slapšak, eden izmed predstavnikov turistične kmetije Slapšak, ki je poznana predvsem po polhovi jami, ostanku nekdanjega rudnika, kjer si lahko po vodenem ogledu po rovu privoščite tudi kulinarično razvajanje z domačimi dobrotami.

Mreženje je ključno za pridobivanje gostov

Kot zadnje so poslušalci prisluhnili predstavitvi  partnerske mreže #myLaško za interno komuniciranje in praktičnemu prikazu uporabe družabnih medijev v turizmu, kjer so obiskovalci na lastnih primerih lahko ustvarili navidezne profile s katerimi so se naučili na kakšen način privabiti večje število zainteresiranih odjemalcev.

Tovrstne konference so primer odlične geste Občine ter Centra za šport, turizem, informiranje in kulturo Laško, ki vsem manjšim in večjim turističnim ponudnikom iz lokalnega okolja namenijo Pro Bono izobraževanje, kjer se poslušalci srečajo z najnovejšimi tehnikami reklamiranja, mreženja in vključevanja v turizem, hkrati pa jih pozovejo k medsebojnem povezovanju brez katerega turizem v tako majhnem okolju s tako pestro ponudbo ne zmore obstajati!

Špela Juhart

Promocijski video uporabljen v prispevku je last Centra za šport, turizem, informiranje in kulturo Laško in si do njega ne pridružujemo pravic. 

 

►License this song on AudioJungle: https://1.envato.market/mja ►All my songs on AudioJungle: https://1.envato.market/PyrQ ►License video footage: http://bit.ly/2zwW03e ►’Upbeat Summer Pop’ (AKA: ‘Summer Time’) is an uplifting and energetic pop track with a feel-good vibe. ►YOUTUBE USAGE: To quickly clear any potential ‘Third Party Content’ claims using my music, please visit https://adrev.net/contact-us using your video links, license certificate and state that you ‘have licensed music by MorningLightMusic / Matthew Torres’. Claims are usually cleared within 24 to 96 hours.

Related posts