V Laškem predstavili nove smernice turizma

#MYLAŠKO

Laško je prepoznavna, povezana, dostopna zdraviliška destinacija, ki na temeljih tradicije in s spoštovanjem lokalnega na trajnosten način nudi vrhunsko ponudbo za zdravje in dobro počutje sodobnega turista, je povedala direktorica Centra za šport, turizem, informiranje in kulturo Laško – STIK, Janja Urankar Berčon.

STIK je v preteklem tednu namreč organiziral dogodek z imenom #mylaško preko katerega so k sodelovanju povabili vse večje in manjše lokalne turistične ponudnike. Namen tega dogodka je bila predvsem interakcija in spoznavanje med različnimi ponudniki, ustvarjanje stikov ter tkanje medsebojnih prijateljstev in povezav. Janja Urankar Berčon je na samem dogodku predstavila turistično strategijo, kjer je povedala kaj so si zastavili, kaj dosegli in kaj se načrtuje v prihodnje.

Veliko je bilo govora o zgodbah, kar je v svojem govoru poudaril tudi župan, Franc Zdolšek.

Seveda pa zgodbe potrebujejo tudi dobro finančno zaledje. Dobre zgodbe so tiste, s katerimi se Laško kot destinacija odličnosti ter zelena destinacija prav dobro predstavlja v Evropi in širše. Zanje so dobili kar nekaj nagrad. Zanimiva je tudi ena izmed idej, ki so jo kot zgodbo ponudili na trg. Gre za posebno doživetje, v sklopu katerega si lahko večje skupine iz področja turizma, gospodarstva in kulture zase in druge pričarajo svojevrsten praznik piva in cvetja.

Poleg turistične strategije pa se je STIK predstavil tudi z novo podobo tako destinacijske znamke, ki jo je na svež in interaktiven način oblikovala Urška Žibret, kot tudi s prenovljeno spletno stranjo, ki so jo na splet sicer že lansirali, a je zaenkrat še ne promovirajo, saj je potrebna še nekaterih dopolnitev. Preko nje želijo tako turistom kot domačinom približati domačnost in gostoljubje, kar vidimo predvsem s predstavitvami fizičnih oseb, ki jih srečujemo v »laškem vsakdanu«.

Sam dogodek je bil obiskan tako s strani večjih kot manjših ponudnikov, katere želijo na STIK-u kot pomembne turistične objekte še posebno izpostaviti. Predstavili so jim kar nekaj novosti in evropskih natečajev s katerimi si lahko pridobijo marsikatero odličje, ki privablja turiste, a vendar je, kot je poudarila direktorica, turizem potrebno usmeriti v digitalizacijski marketing s katerim bodo imena le teh lažje prepoznana ne samo med domačimi turisti temveč tudi tujimi.

Kot primera dobrih praks smo lahko v torek prisluhnili najprej turistični kmetiji Šolinc, v četrtek pa se seznanili še z ekološko zelo osveščeno kmetijo Urška, kjer so nam predstavili pozitivne strani pridobljenih ekoloških znakov za manjše ponudnike.

Na samem dogodku nam je Sabina Seme kot zelena  koordinatorka destinacije Laško predstavila še Zeleno shemo slovenskega turizma ter pozvala k čim večji vključitvi lokalnih turističnih ponudnikov.

Stik pa v odnosu do mesta kot turistično stičišče lokalnih ponudnikov veliko pozornosti namenja tudi idejam iz različnih krajevnih skupnosti. V letošnjem letu so tako kar nekaj sredstev namenili projektu doživljajski zeliščarski vrtovi, kjer so lansirali znamko Jurkloštrskih izvirov zdravja, hkrati pa se posvetili tudi projektu integralnega turističnega produkta zeliščarske dediščine.

Na koncu se nam je na odru prestavila ekipa VR doživetja iz Thermane LAŠKO, direktorica pa je v torek v sklepnem dejanju podpisala še Etični kodeks turizma.

Pomembne so torej zgodbe in Laško jih v sebi skriva veliko. Na prenovljeni spletni strani STIK-a so zapisali: »Laško je kraj zelo osebnih zgodb. Poiščite svojo med reko in hribi, med zdravilišči in graščinami, med mestom in vasmi. Zapišite jih z različnostjo voda in z okusi piva, z izviri zdravja in s potmi do dobrega počutja. Doživite jih iz oči v oči z ljudmi, ki so tako radi gostoljubni.«

Za turizem v Laškem se torej ni potrebno bati, pomembno pa je, da se v Laškem vzpostavi sinergija, in da na področju turizma ne delujejo le turistični ponudniki, temveč turistično obličje našega mesta na sotočju dobrega predstavlja vsak krajan našega malega zelenega mesta ob Savinji. (Š.J.)

Sorodni prispevki

Rdeči križ Laško: Povečano povpraševanje po humanitarnosti zaradi krize s COVIDOM -19

Korona kriza je terjala svoj davek. Tako na področju zdravstva, kot tudi na področju humanitarnih organizacij, ki beležijo vse večje povpraševanje po...

Mladi skozi korona krizo

Mladi. Tisti prekrškarji, ki so največkrat na udaru kritikov, predvsem starejših, ki nemalokrat pozabljajo, da so tudi sami nekoč razmišljali z drugačnimi...

Policisti s povečanim obsegom dela, a v Laškem ne beležijo težjih kršitev

V teh dneh, ko vsi okoli sebe vidimo samo še prepovedi in omejitve ter jezno pogledujemo proti organom pregona pa se nemalokrat...

Tifernusov dnevnik

Kako je kulturni molk udaril občino Laško

Z besedo predaja človek človeku svoje misli, z umetnostjo pa ljudje drug drugemu predajajo svoja čustva, je dejal Plehanov. A kaj se zgodi, ko kultura...

Festivalnost s Cvetjem in pivom splavala po vodi, STIK ohranil simbolično obeležitev

Korona kriza je Laščanom letos odnesla nekaj neprecenljivega, Festival Pivo in Cvetje, ki bi potekal drugi vikend v juliju in bi ponovno postregel z...

PRAZNIK DELA V SENCI DVIGA BREZPOSELNOSTI IN KRŠENJU DELAVSKIH PRAVIC

PREBUJALI SE BOMO TUDI V LAŠKEM Bliža se prvi maj, praznik dela in delavskih pravic, ki so, vsaj v zadnjih dneh, ko se spopadamo z...

Zgodba o Božičku in o tem kako je “nastal” božič

Nisem Grinch, ki bi uničil božič in to ni samo še eden izmed božičnih člankov, ki ste jih neštetokrat prežvečili. Ste postavili smreko, zakurili v...

Mednarodni dan piva

Danes, na prvi petek v avgustu obeležujemo mednarodni dan piva. To je praznik vseh ustvarjalcev piva, pivovarjev, ki pivo varijo, hmeljarjev, lastnikov pivnic, barov,...

Ostanimo povezani

955OboževalciVšečkaj
621SledilciSledite
439NaročnikovNaročite se